Wij zijn erg blij met onze gerenoveerde trap. We zagen meteen dat wij vakmannen in huis kregen bij de plaatsing. De monteurs waren goed uitgerust in werkmateriaal en zijn zeer professioneel aan de slag gegaan. Alles werd netjes afgedekt en de trap is heel mooi gerenoveerd. Joëll heeft ons goed geïnformeerd en was erg vriendelijk in de omgang. Wij raden eiken-traprenovatie.com zeker aan!
Trustprofile
Profiel geclaimd door Excellence Design in 2022
Trustprofile Reviews
Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.
- Erwin
- Sharon
Fijn contact. Joëll heeft er echt verstand van en geeft advies vooraf en achteraf. De tredes zijn erg mooi en kundig geplaatst. Ook echt goed afgewerkt. Geen dikke kitlagen en kieren. Wij zijn heel enthousiast en hebben z’n gegevens al aan verschillende mensen doorgegeven. Aanrader dus!
Hoe zou je Eiken-traprenovatie.com beoordelen?
- Brigitte
Zeer tevrede . Betaalbaar , vriendelijk , en mooi werk . Bedankt voor de mooie trap
- marga
Joëll heeft bij ons een eiken traprenovatie geplaatst. Wij zijn super tevreden. Mooi afgewerkt, zeer kundig en klantvriendelijk. Wij geven een dikke 10!!!
- Guy
In één woord: uitmuntend! Ik schrijf niet snel een review, maar voor het team van eiken-traprenovatie.com maak ik graag een uitzondering. Direct vanaf het begin zag ik een groot verschil met de andere bedrijven met wie ik contact had voor een traprenovatie. Al mijn vragen werden uitgebreid en duidelijk beantwoord. Contact was prettig, afspraken zijn allemaal netjes nagekomen en er is keihard gewerkt om in 1 dag de hele trap te renoveren incl. led verlichting in de tredes. Overigens is de led verlichting zoals dit team deze levert (COB licht, ingefreesd in de neus) echt een geweldige toevoeging aan je trap, aanrader! De verlichting was ook naadloos aan te sluiten op mijn domotica systeem, voor nog meer mogelijkheden. Kortom, prachtig resultaat, vriendelijke mensen en van harte aanbevolen.
- Ernest
De trappen zijn ontzettend mooi geworden. Echte vaklui, zeer nauwkeurig gewerkt en vriendelijk en netjes in de omgang.