Trustprofile

Profiel geclaimd door FlinQ & Co B.V. in 2024

Trustprofile Reviews

Trustprofile
Filter reviews op score
FlinQ Products heeft 434 5 ster reviews 434
FlinQ Products heeft 58 4 ster reviews 58
FlinQ Products heeft 35 3 ster reviews 35
FlinQ Products heeft 20 2 ster reviews 20
FlinQ Products heeft 42 1 ster reviews 42

Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.

Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.

  1. Wim

    Ideaal artikel

  2. Helen

    Snelle reactie op onze vraag en een superoplossing geboden!👌🏼

  3. Hoe zou je FlinQ Products beoordelen?

  4. geen

    Wij kochten de fan voor stille verkoeling ’s-nachts op de slaapkamer. Bevindingen: 1. Design: Het design van de fan is heel goed. Mooi getekend. 2. Eerste tegenvaller: het voortdurend nerveus knipperende ‘spetterlicht’ in de voet van de fan. Voor ons geldt dat de slaapkamer ’s-nachts donker is. Het knipperlicht in de voet van de fan vinden wij buitengewoon hinderlijk. Let wel: voor ons was de fan een ‘ding’ om te gebruiken, geen nieuwe ‘huisgenoot’ die voortdurend om aandacht vraagt. 3. Tweede tegenvaller: Je kunt het apparaat niet uitzetten. Daaronder versta ik dat het apparaat geen elektriciteit gebruikt. In deze tijd van energietransitie en zuinig zijn met energie is het feit dat je een apparaat niet kunt uitzetten bizar. Als gebruiker iedere keer de stekker uit het stopcontact moeten trekken en omgekeerd is erg klant-onvriendelijk. 4. Derde punt: Na een eerdere tegenvaller met een FLINQ-product heb ik deze keer niet meer gepoogd om de fan te verbinden met de app. Ik had verwacht dat FLINQ het probleem met de 5G-WiFi intussen wel had opgelost.

    Reageer
  5. Dirk

    Probleem met mijn smartwach. Mail gestuuurd en onmiddellijk bericht gekregen dat ze mij een nieuwe opsturen. Wat een service.

  6. Hotze Veenstra

    Ik heb een powerbank van FlinQ besteld via de Telegraaf Webshop. Deze kwam beschadigd aan. Na 3 weken kreeg ik nog geen reactie van de afzender. 1 E-mail aan FlinQ en 3 dagen later kreeg ik een nieuwe powerbank toegestuurd. Wat een geweldige service.

  7. Johan

    Na 23 maanden voor het eerst de bandenpomp nodig en ja hoor de display was niet goed te lezen en dus kon het niet worden ingesteld. Mailtje gestuurd en binnen een dag antwoord. Even een foto opsturen en dezelfde dag een reactie dat ze een nieuwe opsturen. Keurig en snel geregeld. Top.