Ik krijg geen contact, mijn tuinset is defect en wil deze retour sturen. Bijna 3 dagen geleden begonnen met mailen. Geen reactie. Nu vind ik ook nergens een telefoon nummer. Heel raar. Hoop niet dat ik mijn 1000 euro kwijt ben.
Trustprofile
Profiel geclaimd door makingChoices.be bvba in 2021
Trustprofile Reviews
Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.
- Jessica leisten
- Carl
Tuinschuur besteld die er op de foto's aardig uitzag en in 4 pakketten zou worden geleverd. Bij aflevering inderdaad 4 pakketten, tot mijn grote verrassing, een bouwpakket met planken, latten en balkjes in allerlei afmetingen en een stuk dakleer en een plastic zak met montage materialen. Alles van een uitermate slechte kwaliteit en pasvorm en dan heb ik het nog niet over de waardeloze en onduidelijke bouwbeschrijving van het type "zoek het zelf maar uit". Veel eigen materiaal moeten gebruiken om de schuur van enige stevigheid te voorzien en te zorgen dat één en ander in elkaar paste, constructie technisch een rampenplan deze schuur. Zeker voor iemand met 2 linker handen. Op mijn ge-emailde opmerking dat het dakleer te klein bemeten was, zonder overlap, werd medegedeeld: "De fabrikant liet ons weten dat dit onderdeel helaas niet meer op voorraad is. Hij liet ook weten dat de dakbedekking groot genoeg zou moeten zijn om het volledige dak te bedekken. We bieden je hiervoor een compensatie aan van 21 Euro. Ook erg vreemd dat de door mij bij "mijntuinshop.nl" bestelde tuinschuur werd geleverd door de webshop van Vida XL!!! Al met al een uitermate teleurstellend produkt en ervaring.
Hoe zou je Mijn Tuinshop (NL) beoordelen?
- Katrien
Schade aan geleverd pakket. Terug mogen opsturen, er werd een nieuwe beloofd. Na een tijdje niets te horen, kwam ik vandaag thuis en lag er 1 deel van het pakket aan de voordeur op de stoep. Open en bloot. Het is raden naar waar mijn tweede deel is. Ik kan mijn bestelling nu nog steeds niet in gebruik nemen.
- Lineke
Bamboe tuinscherm besteld van Vida XL, wegens verwarring adres niet geleverd, oplossing beloofd, weer gemaild, zou geld terugkrijgen, na een maand mailverkeer en beloftes nog steeds geen geld terug, waardeloos
- Mia Van Egten
Snel en goed verpakt
- ST
Was niet compleet Geen contacthier bestel ik nooit weer wat