Trustprofile

Profiel geclaimd door makingChoices.be bvba in 2021

Trustprofile Reviews

Trustprofile
Filter reviews op score
Mijn Interieurshop (NL) heeft 26 5 ster reviews 26
Mijn Interieurshop (NL) heeft 21 4 ster reviews 21
Mijn Interieurshop (NL) heeft 2 3 ster reviews 2
Mijn Interieurshop (NL) heeft 9 2 ster reviews 9
Mijn Interieurshop (NL) heeft 22 1 ster reviews 22

Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.

Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.

  1. Frans Chatelin

    Ik ben nog op antwoord aan het wachten ivm met goederen die ik wil retourneren

  2. Ann De Winter

    Heb besteld en betaald op 13. Ik kreeg als antwoord op mijn mail na 30 dagen dat er iets misgegaan was bij de levering ( zetel is nooit afgeleverd bij post.nl volgens track en trace) en het onderweg zou zijn… op 1februari! is de zetel eindelijk geleverd … zonder contact, track en trace of verwittiging… gelukkig waren we thuis

  3. Hoe zou je Mijn Interieurshop (NL) beoordelen?

  4. J. J. Smit

    Snelle levering en artikel van prima kwaliteit

  5. Mark Stoker

    Het product is totaal niet deftig in elkaar te zetten en van slechte kwaliteit. Echt balen, staat nu half deftig in elkaar. Terugsturen is echt teveel gedoe met zo'n pakket maar zou hierdoor niet snel meer bij jullie bestellen. Heel jammer want jullie service op zich was echt top - snelle levering en gebruiksvriendelijk bestellen.

  6. Tommy

    Bij de levering van de producten stelde ik mij nog geen directe vragen. 4 pakketjes verzonden en 4 ontvangen. Echter viel me ineens opdat 1 doos wat groot was en jawel... Verkeerde item: 2 dekzeilen ipv een ledlamp voor de badkamerspiegel. Vandaag checkte ik de andere dozen en nu blijkt dat de spiegel en meubel waar ik wel de wasbak voor heb ontvangen er niet bijzit hoewel zij aangeven dat de bestelling is afgerond. Wanneer ik hier verschillende reacties lees hou ik mijn hart al vast al valt het simpel op te lossen met het meubel, spiegel en lamp (zonder wasbak, kraan en zijkastjes) te verzenden :(. Update: bijna een maand verder en nog steeds niet alles ontvangen. Spiegel ontbreekt nog

  7. Joy

    Diverse planken van het bestelde bureau waren beschadigd. Zowel via webformulier als e-mail een melding doorgegeven maar geen reactie. Op een eerder bericht over de bezorging van de bestelling kwam ook al geen bericht. Uitermate slecht dit. Ik heb nog dozen met 2 ladekasten uit te pakken. Hopelijk zijn die Ier beschadigd en krijg ik nog een reactie op mijn melding en wordt ik gecompenseerd. Alleen dan komt er een hogere waardering. Niet reageren op een bericht van klanten is het niet slim om te doen (om het maar zacht uit te drukken). Zonder reactie ga ik een klacht indienen bij de consumentenombudsdienst.