Trustprofile

Profiel geclaimd door makingChoices.be bvba in 2021

Trustprofile Reviews

Trustprofile
Filter reviews op score
Mijn Interieurshop (NL) heeft 26 5 ster reviews 26
Mijn Interieurshop (NL) heeft 21 4 ster reviews 21
Mijn Interieurshop (NL) heeft 2 3 ster reviews 2
Mijn Interieurshop (NL) heeft 9 2 ster reviews 9
Mijn Interieurshop (NL) heeft 22 1 ster reviews 22

Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.

Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.

  1. mukaddes karaca

    snelle service en veel mooier in het echt!

  2. Laura R

    Klantenservice is ronduit verschrikkelijk. Klaag zelden, maar dit sloeg alles. Een kast besteld, welke zwaar beschadigd geleverd werd. Deze kon ik niet zelf vervoeren, vandaar dat ik deze op locatie af had laten leveren. Ik kon de kast moeilijk op de fiets retourneren plus ik kon er niks aan doen dat deze beschadigd geleverd werd, maar kreeg hier geen enkele reactie op. Zoek het maar uit blijkbaar. Maar ik was bijna 200 euro lichter, dus uiteindelijk een auto geleend en met het enorme pakket naar een PostNL punt gegaan. Meerdere keren duidelijk aangegeven dat ik geld retour wou, dit zou goed komen. Echter, ik kreeg weer een nieuwe kast op locatie afgeleverd! Hoedan? Of ik het weer zelf wou gaan retourneren. Nee dus. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Op mailtjes krijg je pas na 2 dagen reactie. Al met al 40 mailtjes gestuurd, nog nooit eerder zo meegemaakt.

  3. Hoe zou je Mijn Interieurshop (NL) beoordelen?

  4. André van Kooten

    Prima prijzen en goed te bestellen en de kwaliteit het zelfde als andere webshops. De levering ging wat stroef, ik had geen bezorg dag en tijd ontvangen, wel netjes opgelost en bezorgd.

  5. Marlies Nillesen

    Kast ontvangen met veel beschadigingen en deurtjes die niet dichtgaan. Niet de bedoeling natuurlijk, maar zolang het goed opgelost wordt hoor je mij niet klagen. Echter... Contact opgenomen met verzoek tot vervanging, reactie terug dat er contact opgenomen zou worden met mij (achteraf lijkt dit een automatisch gegenereerde mail). Zit nu nog steeds te wachten op uitleg en reactie, heb alleen na 1,5 week een los mailtje gekregen met een retourlabel. Oh ja, ik ga wel even langs de postNL met een grote zware kast op m'n fietsje en ik moet maar aannemen dat dit betekent dat ik mn geld dan ook ga terugkrijgen... (?) Communicatie is traag, waardeloos en alleen per mail bereikbaar. Ik verwacht dat ik kan fluiten naar mijn €200. Ik heb nog een poging gewaagd met een mail waarin ik vraag om telefonisch contact met me op te nemen. Ik ben benieuwd... Een slecht product leveren kan gebeuren, maar los het dan op zn minst goed op. Een teleurgestelde klant is een kans, geen probleem. Nu heb je wel een probleem.

  6. Janneke

    Snelle levering

  7. Monique Hak

    Snelle levering