Wou een kitchenaid bestellen. Prijs was €359,--. Moest spaargeld opnemen, duurt 1 dag. Kom ik terug op de website is de prijs ineens €676,--. Riekt naar boerenbedrog. #mij nooit meer gezien
Het Becom-keurmerk garandeert
Regelmatige controle
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbehandeling
Echte ondernemer


Goedgekeurd
Lid van Becom sinds 2021
Regelmatige controle
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbehandeling
Echte ondernemer
Trustprofile Reviews
Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.
- Max
- Evelien
Ik had een product besteld. DPD geeft aan dat bezorgd is. Echter ik was die dag werken en niet thuis. Ik heb wel een Hello deurbel. En die heeft op de opgegeven tijden, niets van een bel gehad of personen geregistreerd. Dus niet afgeleverd, duidelijk. Daar heb ik ze ook foto van gestuurd waar tijd op staat, en dat er geen gebeurtenissen hebben plaatsgevonden voor en in die tijd. Nu moet ik hele verklaring invullen, dat ik niet heb ontvangen, en moet er onderzoek komen. Gaat natuurlijk weer heel lang duren. Terwijl mijn schuld niet is ? Laat ze dat intern met hun vervoerder oplossen vind ik. Ja maar is onze procedure. Maar niet die van mij :-) Ik wil gewoon mijn bestelling waarvoor ik betaald heb. Hun kiezen hun vervoerder uit voor mij het pakket te bezorgen, niet ik. Ik wil dat formulier best invullen. Maar wel de omgekeerde wereld. Als je bewijs al hebt aangevoerd. Belachelijk dit. Niet kopen, want als er iets is, ben je mooi zoals we zeggen : De sjaak.
Hoe zou je Art & Craft beoordelen?