Wij kochten de fan voor stille verkoeling ’s-nachts op de slaapkamer. Bevindingen: 1. Design: Het design van de fan is heel goed. Mooi getekend. 2. Eerste tegenvaller: het voortdurend nerveus knipperende ‘spetterlicht’ in de voet van de fan. Voor ons geldt dat de slaapkamer ’s-nachts donker is. Het knipperlicht in de voet van de fan vinden wij buitengewoon hinderlijk. Let wel: voor ons was de fan een ‘ding’ om te gebruiken, geen nieuwe ‘huisgenoot’ die voortdurend om aandacht vraagt. 3. Tweede tegenvaller: Je kunt het apparaat niet uitzetten. Daaronder versta ik dat het apparaat geen elektriciteit gebruikt. In deze tijd van energietransitie en zuinig zijn met energie is het feit dat je een apparaat niet kunt uitzetten bizar. Als gebruiker iedere keer de stekker uit het stopcontact moeten trekken en omgekeerd is erg klant-onvriendelijk. 4. Derde punt: Na een eerdere tegenvaller met een FLINQ-product heb ik deze keer niet meer gepoogd om de fan te verbinden met de app. Ik had verwacht dat FLINQ het probleem met de 5G-WiFi intussen wel had opgelost.
Trustprofile
Profiel geclaimd door FlinQ & Co B.V. in 2024
Trustprofile Reviews
Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.
- geen
- Dirk
Probleem met mijn smartwach. Mail gestuuurd en onmiddellijk bericht gekregen dat ze mij een nieuwe opsturen. Wat een service.
Hoe zou je FlinQ Products beoordelen?
- Hotze Veenstra
Ik heb een powerbank van FlinQ besteld via de Telegraaf Webshop. Deze kwam beschadigd aan. Na 3 weken kreeg ik nog geen reactie van de afzender. 1 E-mail aan FlinQ en 3 dagen later kreeg ik een nieuwe powerbank toegestuurd. Wat een geweldige service.
- Johan
Na 23 maanden voor het eerst de bandenpomp nodig en ja hoor de display was niet goed te lezen en dus kon het niet worden ingesteld. Mailtje gestuurd en binnen een dag antwoord. Even een foto opsturen en dezelfde dag een reactie dat ze een nieuwe opsturen. Keurig en snel geregeld. Top.
- Marc
Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met de klantenservice. Netjes via de email een ticket gekregen dat mijn deurbel niet meer werkte. Daarna was het stil. Na drie weken en een vriendelijke herinnering mailtje kreeg ik een antwoord. Het antwoord was echter een enkele zin met een vraag of ik de ring wel had opgeladen :(. Netjes geantwoord en dat was dan ook het laatste. Vervolgens proberen te bellen. Helaas werd elke keer het advies gegeven om via email of whatsapp te communiceren. Dus. ik maar whatsapp gebruiken. Dit ging wat makkelijker en kreeg inderdaad wat sneller antwoord. Er werd voorgesteld om de communicatie via email te blijven doen en niet via whatsapp. Er zou ook niet meer worden gereageerd op de whatsapp. Inmiddels zijn we meer dan 1.5 maand verder en ben overgestapt naar een andere deurbel van een ander merk.
- André M
Ik moet de mensen van Flinq klantenservice bedankt voor de snelle afhandeling van het probleem dat zich voor deed met mijn horloge , het werd snel vervangen onder garantie, een heel klantvriendelijke service. Mvg André M