Trustprofile

Profiel geclaimd door Disenso BV in 2024

Trustprofile Reviews

Trustprofile
Filter reviews op score
E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 heeft 217 5 ster reviews 217
E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 heeft 16 4 ster reviews 16
E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 heeft 3 3 ster reviews 3
E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 heeft 2 2 ster reviews 2
E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door Trustprofile. Lees ons beleid en de voorwaarden.

Meer informatie over de betrouwbaarheid van reviews.

  1. Jean-Pierre Dupont

    Werkt uitstekend.

  2. Frederique Buyck

    Snelle levering

  3. Hoe zou je E-Rook- en Drankspeciaalzaak Casa N°7 beoordelen?

  4. Max

    Deze week werd de powermatic 5 geleverd en we zijn er zeer tevreden over. op een half uur een hele farde van+200 stuks geschoten, meer dan een weekvoorraad. In het begin gaf het toestel geregeld een HOPPER foutmelding, maar na wat opzoekwerk bleek dit aan de tabak te liggen. We gebruiken l&m volumetabak, maar deze is vrij grof gesneden. Na de tabak heel kort door een blender (cutter) te halen, was deze aanzienlijk fijner en losser, vervolgens geen enkele fout meer gekregen en elke sig perfect geschoten. Wat een geweldig toestel. Zeer tevreden over de webwinkel, maar een kleine tip voor de uitbater is om enkele tips en tricks op zijn website te plaatsen betreft deze ZORR powermatics. de tabak moet namelijk 1.fijn gesneden zijn, 2.niet te nat zijn en 3. niet aangedrukt worden in het toestel. Eens je dit door hebt, is het een prachtig en heel gebruiksvriendelijk toestel! kortom een topaankoop!

  5. Jannie Becker

    Geweldig snel .

  6. Jean-pierre Bastiaens

    2° eigenlijk was wat cru met mijn review en biedt ik mijn excuses aan de uitbaters de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en een zaak om U tegen te zeggen netjes groot en dood heerlijk ik was dus gisteren naar hun winkel geweest en ik heb daar per direct een nieuw toestel gekregen na kleine test van de machine 1° review : ik heb een nieuwe machine aangeschaft omdat mijjn vorige twee moeten gemaakt worden en het nieuwe werkt nog slegter dan mijn. twee oudere en dan bel naarhet de service en dan het domste antwoord dat je maar kunt bedenken ha ja meneer dan moet je even langskomen dan zat er zeker iets aan schelen ! awel ja ik kom vandaag nog langs en hoop op een nieuw toestel zonder morren en een dat wel werkt voor dat geld en misschien 1 zonder korting dat werkt misschien wel tot straks 3° review : Aan de zaak voerder stuur type machine terug naar de fabrikant u gaat daar nog veel miserie over uw hoofd trekken. Aan de kopers van de machine zorg dat er niet meer dan 3 a 4 filters in schuifje liggen en het bakje van vulling niet onder helft komt te staan anders miserie. zijn er mensen die goede ervaring hebben met dit type machine ik wil het graag horen post uw ervaringen maar naar winkel de elegante man zal me jullie ervaringen wel doorsturen. Alvast bedankt aan iedereen vooral de uitbaters die ik wel degelijk 5 sterren geef x2

    Reageer
  7. Nilay Altun

    Snel geleverd