Ruben
Het zijn afzetters . Ze "verkopen" met -geld terug garantie- , kocht er schoenen ... Toen ik ze wou inleveren was het retouradres in China . Het zou me meer hebben gekost om de schoenen daar naartoe te schippen dan dat ik effectief terug zou krijgen , als ik het al terug zou krijgen ... UITEINDELIJK met aandringen en schrijven 20/80 euro terug gestort gekregen , maar schoenen die me pijn doen en niet goed zijn EN DUS OOK NIET DRAAG, TE LELIJK