Mijn pakket niet ontvangen! Maar wel een betalingsherinnering ontvangen. 2 mails al verstuurd maar dit wordt niet opgepakt blijkbaar. Belachelijk!
Trustprofile
Profile claimed by Best Secret in 2023
Trustprofile reviews
Impartially managed by Trustprofile. Read our policy and terms.
More information about the reliability of reviews.
- Bertine
- Katrien
Edit: Na mijn post hier of het toeval is of niet, weet ik niet. Heb ik opnieuw een mail ontvangen van de klantendienst. Waarin ze aangeven dat er inderdaad iets niet klopt. Ze gaan contact opnemen met DHL en hebben mijn openstaan bedrag teruggestort. Fijn! Want het ging toch om 190€. Fijn dat ze het alsnog in orde hebben gebracht! Bedankt BestSecret, dit zorgt ervoor dat ik toch terug vertrouwen heb. Aan de andere zorg dat je altijd je bewijs in je portefeuille steekt en niet in alle haast in je broek die je dan dezelfde avond in de was doet ;-)! Best secret… Hun wanpraktijken Lieve mensen, ik ben niet iemand van de slechte reviews… maar ik ben het beu… Ik had enkele schoenen gekocht. Helaas waren sommige te klein of toch niet mijn smaak. Op 15.05.2023 heb ik mijn pakket retour gestuurd. Vanaf daar is het misgelopen. Online kan ik dhl volgen, het pakket blijft in cirkels gaan en krijgt telkens een nieuwe update , die om de zoveel dagen wijzigt… het pakket lijkt maar niet te willen aankomen. Helaas ben ik mijn retourbewijs van Bpost kwijt geraakt in de was. Al een paar keer gemaild, gemeld dat mijn retourbewijs kapot is gegaan in de was maar dat ze via dhl en het retournummer kunnen zien waar het misloopt . Als ik dit kan zien dat het op de post is, kunnen zij dat ook. Een bewijs van mijn postkantoor gaat het niet echter maken. Toch blijven ze iedere keer vragen naar mijn bewijs. Gebeld naar dhl, zij geven aan dat best secret een rapport moet invullen omdat er inderdaad iets misloopt (zij zien het ook via de gegevens / retournummer… ze zien zelf dat het op MIJN naam staat… )dit gemeld aan best secret. Wederom vragen ze naar mijn bewijs en zeggen ze dat ik geduld moet hebben. Wel mijn geduld is op want het gaat hier om een paar 100€. Lieve mensen, bestel maar niet via best secret. Want hun beste geheim is dat ze stoïcijns doof zijn om hulp te bieden en te luisteren. Als zij kiezen voor dhl zijn ze hiervoor ook verantwoordelijk. Ik heb alles netjes de post opgedaan. Best secret NOOIT meer!
How would you rate www.bestsecret.com?
- Sietse Reijntjes
Na 3 keer een kapotte vaas te hebben ontvangen (ondanks dat dat notie van gemaakt zou zijn), als klapper op de vuurpijl vandaag 2e hands pepermolens geleverd gekregen (uit de originele verpakking, half gevuld met peper en gebruikssporen aan de draaikop). Ik wil hier absoluut nooit meer iets mee te maken hebben. Steeds een slap excuus, maar geen verbetering. Onproffesioneel en erg slecht voor zo'n bedrijf.